Administrativ Assistent Till Ledningsgrupp

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter
Administratör inom IT. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som administratör till enhetens ledningsgrupp. Du är intresserad av att lära nytt och stötta ledningsgruppen med uppgifter som är väldigt proriterade. Dina arbetsuppgifter är att hantera, förbereda och ändra order, fakturor och andra dokument i vår kunds interna system, dvs. inköp och resehantering. Verka som expert för administrativa system och vägledning i rutiner, stötta och organisera arrangemang, hantera on-off boarding. Förbereda och granska presentationsmaterial och annan information, Hantera organisationsförändringar och uppdateringar av anställda i vår kunds interna HR-verktyg. Planera och organisera möten, Delta i möten för att hjälpa till med administrativa delar (t.ex. mötesprotokoll, handlingsplaner, åtgärdspunkter, följ uppföljningar på deadlines). För att fungera bra i rollen tror vi att du har god erfarenhet av att arbeta med administration. Du har erfarenhet av planering, resehantering och av att arbeta nära ledare på olika nivåer. Du är flexibel eftersom var dag ser olika ut beroende på enhetens dagliga uppgifter. Vidare är du inte rädd för att fatta beslut och representera enheten om så behövs. Är det dig vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
• Du har god administrativ erfarenhet, minst 3 års erafrenhet.
• Du har god erfarenhet av att arbeta i team.
• Du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.


Personliga egenskaper
Som person har du ett intresse av att arbeta proaktivt och god samarbetsförmåga. Du har även ett intresse av att arbeta med människor och skapa goda relationer. Du är övertygande och kan påverka om så krävs. Vidare har du organiserad, nätverkande och flexibel i ditt arbetssätt.

Lön
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start omgående och förväntas löpa 6 månader, med stor möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Administratör, HR, administrativ assistent, stötta ledning, VD-assistent, Executive Assistant

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-02-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-27
Ange följande referens när du ansöker: 2912
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Wohlin camilla@jobbusters.se 0709-788 688

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10

Jobbnummer
4639075

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: