Administrativ assistent till läkemedelsbolag
Avanzera AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Vi söker dig som vill arbeta som administrativ assistent till en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel. Din roll som administrativ assistent är att säkerställa hög administrativ kvalitet, processanpassning och korrekt dokumentation.
Detta är ett konsultuppdrag och tjänsten är på heltid med start 26 augusti 2024 och kommer pågå minst 12 månader. Kundens kontor ligger i Solna.
Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Publiceringsdatum2024-08-13Dina arbetsuppgifterI rollen som är en administrativ och en assisterande roll innebära det att du kommer samarbeta med flera team i bolaget. Du kommer att arbeta proaktivt och vara beredd på snabba åtgärder vid eventuella problem som kan äventyra deadlines eller efterlevnad.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Sponsring, auskultationer, avtal. CRM-systemhantering, inköpsorderskapande, dokumentation.
• Betalningar inklusive proaktiv uppföljning och ärendehantering.
• Hantera administration i olika system från initiering till slutförande.
• Samarbeta och kommunicera internt och externt för att lösa problem, flaskhalsar och säkerställa snabb leverans i en komplex miljö med flera intressenter.
• Kalenderhantering och kostnadsrapportering för Nordisk VD.
• Behålla relevant information och dokumentation (elektronisk eller papperskopia) i enlighet med arkiveringsschema och nordiska arkiveringsrutiner.
BakgrundVi söker dig som har någon form av kandidatexamen. Vi ser att du har erfarenhet från en liknande roll i minst 1-3 år och branschvana från t.ex. sjukvård eller läkemedel. Goda kunskaper i MS Office är ett krav och gärna erfarenhet av arbete med ekonomi och/eller CRM-system. Flytande i svenska och engelska, tal och skrift. Du bör också kunna sätta dig in i nya system/uppgifter på kort tid och ha förmågan att hantera flera parallella aktiviteter. Rollen kräver även att man har god kommunikationsförmåga. För att axla denna roll har en hög känsla för etik i relation till behandling av känslig eller konfidentiell information.
Som person är du flexibel, strukturerad, serviceinriktad och har förmågan att leverera lösningar samt arbeta kundfokuserat. Du ska ha ett processorienterat tankesätt och öga för detaljer. Samt viljan att ta ansvar och äga dina arbetsuppgifter. Förmågan att kunna prioritera, vara proaktiv och arbeta självständigt med en positiv attityd.
Om företagetAvanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på
www.avanzera.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1691".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avanzera AB (org.nr 556520-1182),
http://www.avanzera.se Kontakt Cecilia Wiborg
cecilia.wiborg@avanzera.se 08-545 28 303 Jobbnummer 8838137
Observera att sista ansökningsdag har passerat.