Administrativ Assistent till kund i Almnäs

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet från en administativ roll och vill bredda dina kunskaper? Är du en person som gärna tar egna initiativ och som är redo för en ny utmaning? Då är detta uppdraget för dig! Vi söker nu en administrativ assistent till vår kund med placering i Almnäs.

Publiceringsdatum
2019-03-25

Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära ett administrativt ansvar mot gruppen samt sedvanliga assistentuppgifter. Du kommer att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter och ansvarsområden. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenheter från försäljning och service. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 09:00-16:00.

I din roll som administrativ assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot inkommande samtal både på svenska och engelska
• Hantera en del dokumentation
• Administativ stöttning inom olika ansvarsområden

Om dig
Vi söker dig som har en avklarad gymnasial utbildning och erfarenhet av en roll med administrativa inslag. Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet där framförallt excel kommer att användas. Du kommer att använda svenska och engelska i det dagliga arbetet, därför bör du ha goda kunskaper i dessa språk. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning och är van vid att använda telefonen som ditt främsta arbetsredskap.
Som person ser vi gärna att du är initiativtagande, noggrann och ser lösningar istället för problem.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som administrativ assistent är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 2 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Randa Melko via 0200 - 22 22 22.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-24
Ange följande referens när du ansöker: ref-28994
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Randa Melko

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4687976

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: