Administrativ assistent till konsultmäklare

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Stockholm, Gamla stan

Vill du jobba i en administrerande roll där verksamhetens behov styr din prioritering? Är du en självgående person som vill hjälpa till att utveckla det lilla bolaget med det större bolagets muskler? Gillar du att strukturera, dokumentera och kommunicera? Då kan detta vara uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2014-12-17

Beskrivning
Levigo växer så det knakar och vi söker därför en assistent till vårt team. Som assistent kommer du att hjälpa oss med diverse administrativa uppgifter, allt efter vårt och våra kunders behov. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bl.a innebära att klippa och kvalitetssäkra CV:n, hantering av avtals- och upphandlingsadministration, skriva annonser för riktade utskick och hemsida. Vi ser gärna att du är van vid ett tidsvis högt tempo där du behöver prioritera bland arbetsuppgifter självständigt. Vi tycker om egna initiativ och du som person älskar att få saker gjorda och kan arbeta utan en färdig karta.

Om Levigo
Levigo är en professionell och personlig konsultmäklare som förstärker och kompletterar våra kunders organisationer med specialistkunskap inom IT och verksamhetsutveckling. Vårt företag kännetecknas av en positiv och kreativ anda. Du kommer att tillhöra ett team på sex personer som sporras av varandra och där ett aktivt samarbete är prioriterat. Vid delar vårt fina kontor i Gamla stan med konsult- och rekryteringsföretag Perido, tillsammans är vi ca 60 st personer på plats.

Levigo är en del av Perido ? med över 10 års erfarenhet av liknande verksamhet löser vi våra kunders kompetensbehov via ett nätverk av specialiserade underleverantörer. Stockholm är vårt nav och vi har en bra mix av offentliga och privata kunder utspridda över hela Sverige.

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasiekompetens, meriterande med eftergymnasiala studier
• Grundläggande förståelse för IT-terminologi
• Minst 3 års arbetserfarenhet av administrativa uppgifter, gärna från rekryterings- eller konsultbranschen
• Flytande svenska och god förståelse för att läsa och förstå byråkratiska texter och avtal
• Självgående, driven och utåtriktad
• Goda kunskaper i MS Office

Tjänstens omfattning och tillträde
70-100%, tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 31200DB i ärenderaden.

Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
31200DB

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 31200DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2104417

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: