Administrativ assistent till kommun i söderort
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Ekerö,
Solna eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-09-12Dina arbetsuppgifterVi söker nu en administrativ assistent till Gatu- och trafiksektionen till en kommun i söderort. I första hand söker vi en konsult som kan börja omgående och ta över delar han den nuvarande assistentens arbetsuppgifter. För rätt person kan det bli aktuellt med en tillsvidareanställning efter en inhyrningsperiod.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Sortera och fördela inkommande post, både epost och i pappersform.
• Registrera ärenden och andra uppgifter kopplat till ärendehanteringssystem W3D3.
• Ansvara för arkivet och vara behjälplig vid arkivering, både digitalt och i pappersform.
• Granska och godkänna gemensamma fakturor
• Delta och föra protokoll vid anbudsöppning, förvara inkomna anbud innan öppningen.
• Administrativt stöd till handläggare/chef vid behov t.ex. utskick, projektmöten, invigningar, workshops, beställa resor etc.
Vem är du?
Då det är en administrativ tjänst är viktigt att du är prestigelös och tycker att det är kul med administration. Vi söker dig som har erfarenhet av registrering av ärenden, arkivering och dokumentation.
För att lyckas i tjänsten skall du ha:
• 1-3 års erfarenhet av administration och service, gärna i en assisterande roll.
• Gymnasieexamen, gärna inom samhällskunskap.
• God datorvana, framförallt inom MS Office.
• Talar och skriver svenska obehindrat.
För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt med en kommunikativ förmåga och att du kan planera och organisera ditt arbete på ett bra sätt. Du har en god förmåga att arbeta självständigt, och samtidigt en god förmåga samarbeta med andra. Du är lyhörd och serviceinriktad samt noggrann i ditt arbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kommunalverksamhet.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och är på heltid med start omgående. Tjänsten beräknas pågå i ca 6 månader, därefter finns chans till rekrytering direkt till kund. På en intervju hos oss avslöjar vi namnet på organisationen och berättar mer om tjänsten.
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Paulina Stjernström på
paulina.stjernstrom@jurek.se .
Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida:
www.jurek.se . Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande!
Start:
Omgående
ErsättningEnligt ö.k
Sista ansökningsdag
VI intervjuar löpande till denna tjänst, välkommen med din ansökan snarast!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3958
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaulina Stjernström
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3042852
Observera att sista ansökningsdag har passerat.