Administrativ assistent till HR-avdelning

Bravura / Administratörsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-28

Företaget
Bravura söker en administrativ assistent till Ur&Penns HR-avdelning. Ur&Penn grundades år 1943 av en av Sveriges främsta entreprenörer för att sedan utvecklas till den enskilt största klockkedjan på den Nordiska marknaden. Med cirka 90 butiker i Sverige är de väletablerade inom den svenska detaljhandeln och är kända för sitt utbud av klockor, smycken och accessoarer.

Du erbjuds en tjänst i en fartfylld miljö där ditt huvudsakliga arbete präglas av administration. Kontoret ligger i Upplands Väsby.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som assistent krävs god administrativ förmåga och vana att arbeta självständigt. Du kommer ansvara för att hantera den HR-process som innefattar att se över alla anställningsavtal i butikerna. Du ansvarar för att vara administrativt stöd och leder administrationen för den uppgift du blivit tilldelad på ett självständigt sätt. En viktig del av arbetet är att arbeta mot bestämd deadline.

Uppdragets omfattning är en månad med start omgående och arbetet sker på kontorstid.

Kvalifikationer
• Utbildning med relevant inriktning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• God datorvana
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska
• Meriterande: erfarenhet av att ha arbetat i Excel, eftergymnasial utbildning inom HR/Personal eller liknande

Vi tror att du som söker tjänsten brinner för att upprätthålla god service då du agerar stöd för andra kollegor. Du bör ha ett strukturerat arbetssätt, vara noggrann och kunna arbeta självständigt. För att passa i rollen bör du vara stresstålig och kunna arbeta mot deadlines.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm; Upplands Väsby
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: HR, HR-administratör, PA, Personal, personaladministratör, administratör, service

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström 08-40024050 martinalistrom@outlook.com

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0114

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3074671

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: