Administrativ Assistent Till Företag Inom Mediebranschen!

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund är ett stort och välkänt företag inom mediebranschen som säljer digital reklam. De har funnits i över 20 år och har en stark position på marknaden. De ingår i en nordisk koncern och samarbetar med andra företag i länder som bl.a. Norge, Finland, Estland och Lettland. Vår kund sitter i fina lokaler i närheten av Solna, här sitter de tillsammans med 2 andra bolag som också tillhör koncernen. Tillsammans är de totalt 200 anställda medan vår kund är ca 35 personer. De behöver nu stärka upp sitt team inom affärsstöd och söker nu efter två stycken administrativa assistenter.

Tjänsten
I rollen som administrativ assistent kommer du att arbeta med olika kampanjer och projekt. Du arbetar och registrerar aktiviteter i olika CRM-system och hanterar även en del fakturor. Som administrativ assistent kommer du att tillhöra ett team på ca 4 personer. Dagarna är väldigt strukturerade där ni har en tydlig planering för vad som ska göras varje vecka och vilka dagar av veckan det ska göra. Du fungerar även som ett stöd för säljteamet och hanterar kommande ordrar och diverse andra uppgifter som kan förekomma. Detta är ett uppdrag på 38 h i veckan med start omgående fram tills sista september. Du kommer bli anställd som konsult via Placera Personal.

Publiceringsdatum
2016-05-04

Kvalifikationer
Vi söker dig som har följande bakgrund

• Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du har god systemvana
• Du har goda kunskaper i officepaketet, främst Excel & Power Point

Dina personliga egenskaper
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är självständig, driven och noggrann. Du är flexibel inför nya arbetsuppgifter, tydlig i din kommunikation samt innehar en god samarbetsförmåga. Vidare är du prestigelös och ödmjuk gentemot ditt arbete samt kollegor och tar stort ansvar för ditt arbete.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande.
Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Detta är en tjänst på 38h iveckan där du blir anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget är tidsbegränsat med start omgående t.om 2016-09-30

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-03
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke, Rekryterare 08-586 22720

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2825635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

             

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: