Administrativ assistent till Bring Frigo i Jordbro
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Är du en ordningssam administratör som vill arbeta i Jordbro? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som administrativ assistent kommer du att till stor del få registrera bl.a. fraktsedlar i vår kunds egna system och sköta mailhanteringen. Vidare kommer du att fungera som ett administrativt stöd mot den övriga organisationen och hjälpa till med de administrativa sysslor som dyker upp efterhand. Mycket av ditt arbete kommer att ske i Excel.
Arbetet är på deltid 50%.
Vem trivs här?
Du som har en avslutad gymnasieutbildning och tycker om att arbeta administrativt kommer snabbt att komma in i arbetsuppgifterna. Du har goda kunskaper i MS Office och är väl bekant med grunderna i Excel. Har du tidigare erfarenhet från att arbeta med liknande administrativa uppgifter är detta meriterande för tjänsten. Som person är du vaken, pigg och flink. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Är du dessutom lättsam och öppen kommer du att bli en uppskattad medarbetare!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående förväntas pågå 3 månader med möjlighet till förlängning. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
Publiceringsdatum2017-01-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Jobbnummer 3255660
Observera att sista ansökningsdag har passerat.