Administrativ Assistent till advokatbyrå i centrala Stockholm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Brukar du ofta bli beskriven som noggrann, serviceinriktad och positiv? Lockas du av advokatbyråvärlden och vill arbeta på ett bolag i framkant? Då kan rollen som Administrativ Assistent vara något för dig!
Publiceringsdatum2019-06-05Dina arbetsuppgifterSom Administrativ Assistent hos vår kund kommer du arbeta brett med diverse administrativa arbetsuppgifter och stötta bolagets partners och jurister. Detta kan exempelvis innebära att sammanställa dokument, förbereda Power Points samt att skapa struktur i pärmar/mappar. Din uppgift är att underlätta för bolagets partners och jurister i deras dagliga arbete och kommer innebära en bredd av arbetsuppgifter av administrativ karaktär.
Du kommer tillhöra ett team av assistenter.
Vem är du?
Personen vi söker till denna roll har tidigare erfarenhet av service och vill nu ta nästa steg i karriären. Har du tidigare erfarenhet av administration ser vi det som ett stort plus. Som person är du mån om att hjälpa till och har en fallenhet för service. Vidare förstår du vikten av att kvalitetssäkra ditt arbete, noggrannhet kommer helt enkelt naturligt för dig. Du har förstås goda kunskaper i Office-paketet och är flytande i såväl svenska som engelska.
Du erbjuds
En plats på ett en byrå i framkant med kontor beläget mitt i centrala Stockholm. Här har du chans att samla på dig värdefull erfarenhet inför framtiden! Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och löpande cirka tre månader framåt, med god chans till förlängning. För rätt person finns även möjlighet till överrekrytering hos kund. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig konsultchef My Andersson på
my.andersson@jurek.se.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administrativ assistent, assistent, assistans, service, koordinator, administratör, junior administratör.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMy Andersson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4823025
Observera att sista ansökningsdag har passerat.