Administrativ assistent sökes till konsultuppdrag på AstraZeneca

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
2016-03-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent sökes till konsultuppdrag på AstraZeneca" (publicerad 2016-05-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Har du en administrativ ådra och tidigare erfarenhet från något serviceyrke? Är du i början av karriären och har ett intresse för sälj och marknad? Då har vi på Adecco i Södertälje uppdraget för dig på AstraZeneca!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör på på AstraZenecas Commercial-Sales avdelningen kommer du att supportera interna kollegor och säljare med administrativa sysslor. Frågor inkommer via mejl och telefon. I dina arbetsuppgifter ingår det även att lägga upp fakturor, inköpsorder, och övrig information i olika system. Du kommer även arbeta med mötesbokningar och koordinera säljarnas besök.

Vem trivs här?
Vi söker dig som vill arbeta med administration och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du hanterar MS Office och talar svenska och engelska obehindrat. Som person är du serviceinriktad, flexibel, driven och noggrann. Det är mycket meriterande för tjänsten om du har arbetat med någon form av service tidigare och har en administrativ ådra. Det är även en stor fördel om du som söker tjänsten har ett intresse för sälj och marknad. Vi ser gärna att du är i början av karriären och ser möjligheter att arbeta på ett världsledande läkemedelsföretag!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och kommer att tillsättas omgående. Uppdraget startar så fort vi har hittat rätt person för uppdraget så det är viktigt att du som ansöker finns tillgänglig omgående. Uppdraget löper fram till sista juni med chans till förlängning till årsskiftet. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Beroende på vad du vill och kan, ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Har du frågor gällande tjänsten så går det bra att kontakta rekryteringsansvarig Sofia Lindqvist på sofia.lindqvist@adecco.se .

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-03-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-29
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Lindqvist Sofia.Lindqvist@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE

Kontorsadress
Storgatan 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2754682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: