Administrativ assistent sökes till Humana
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.
Humana söker en flerspråkig assistent till våra Kund- och assistentansvariga i Örebro. Vi söker dig som har känsla för service och har ambitioner att utvecklas. Som KA-assistent kommer du att arbeta nära våra kund- och assistentansvariga och stötta dem i deras dagliga arbete.
Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att:
• Skriva annonser och arbeta i vårt rekryteringssystem
• Göra urval och intervjua kandidater
• Gå igenom intresseanmälningar och aktivt söka upp potentiella kandidater
• Arbeta aktivt med att omplacera assistenter
• Skriva anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter
• Arbeta i olika datasystem
• Supporta kunder och assistenter i Humanakoll
Som person är du tydlig och rak i din kommunikation och kan hantera både stora och små frågor på ett prestigelöst sätt. Det kommer periodvis att vara hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är flexibel, självständig och ser när du behöver hjälpa till. Du tycker om när det händer mycket omkring dig och du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
Vi söker dig som talar svenska, kurdiska och arabiska samt har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration. Du har ett intresse av att arbeta med personaladministration och du får gärna ha tidigare efarenhet inom detta område alternativt vara examinerad personalvetare, beteendevetare eller liknande.
Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i olika affärs- och rekryteringssystem. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.
Placeringsort: Örebro
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, med start enligt överenskommelse.
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Urval sker löpande, sista ansökningsdag är 2013-02-24.
Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.
Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress:
http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/Publiceringsdatum2013-02-12Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 1464514
Observera att sista ansökningsdag har passerat.