Administrativ assistent sökes

Interfönster AB / Administratörsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Interfönster AB i Botkyrka, Stockholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-10-24

Beskrivning av verksamheten
Vi erbjuder dig en assistent- och administratörstjänst utöver det vanliga, dina arbetsuppgifter kommer fokusera på administrativt upphandlingsarbete. Du kommer att arbeta med att assistera chefer och övrig personal med administrativa uppgifter, kopiering, sortering, posthantering, skriva brev, svara på telefon samt ha kontakt med våra kunder.

Är du intresserad? Skriv då och berätta lite om dig själv, vem du är, vad du gör/har arbetat med tidigare, vad du är intresserad av och framförallt vilka speciella kvalifikationer du har som gör att du skulle passa som personlig assistent hos oss.

Kvalifikationer
Goda datorkunskaper, flytande svenska, bra engelska, lyhörd, flexibel, ansvarsfull och ordningssam.

Svar mottages senast 20141105, men rekrytering sker löpande.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Schemalagd arbetstid, vardagar mellan kl. 08:00-12:00.

Tillträde
Omgående

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-05
Ansökan skickas in skriftligt per e-post.
Ansökan kan skickas till e-postadress: interfonster@gmail.com

Kontakt
Johanna, administratör, tel 08-68409797 interfonster@gmail.com

Företag
Interfönster AB

Adress
Interfönster AB
14553 NORSBORG

Kontorsadress
Fågelviksvägen 18

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-8475007
E-postadress: interfonster@gmail.com

Jobbnummer
2044077

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Interfönster AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Interfönster AB: