Administrativ assistent/sekreterare sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco är auktoriserat.
Adecco Office & HR söker nu Administrative assistent/sekreterare till vår uthyrningsverksamhet.
Du kommer att arbeta på ett av våra kundföretag, ett internationellt företag som ligger på Hisingen. Dina arbetsuppgifter kommer att vara administrativ support till chefer samt coachande support till ca 80 anställda. Du kommer bland annat att ansvara för inköp och beställningar samt administration av resor. Vidare kommer du att arbeta med hantering av olika administrativa system samt sammanställning av information och uppföljningar. Uppdraget är på heltid med start i oktober.
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete som sekreterare på ett större företag. Det är ett krav att du i både tal och skrift har goda kunskaper i engelska, då detta är företagets koncernspråk. Du är också duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Vidare har du datorvana och goda kunskaper i Officepaketet. Har du arbetat med webbtools och SAP ses det som positivt.
Som person är du positiv och stabil, du är också noggrann och resultatinriktad. Du är en teamplayer som också kan arbeta självständigt. Detta uppdrag passar dig som är lösningsorienterad, serviceinriktad och kommunikativ. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet. Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.
Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka. Vid frågor kontakta gärna Helena Åhs, telefon 031- 725 45 64 eller Lovisa Jannerland, mob 0736-847694

Publiceringsdatum
2008-09-29

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41110 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 31

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
321413

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: