Administrativ assistent på 50% sökes till trivsam myndighet i ci

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta ca 50% som administrativ assistent hos vår kund med kontor i city. Uppdraget kommer preliminärt att starta den 20 november och pågå i minst 6 månader, med god chans till ytterligare förlängning. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till kunden som är en statlig myndighet under finansdepartementet.

Dina arbetsuppgifter:

I arbetsuppgifterna som assistent vid kansliet ingår bl.a. att:

• sköta diarieföring
• hantera inkomna handlingar
• sköta kopiering, utskick, sortering och posthantering
• hantera bokningar och beställningar
• sköta uppdateringar av diverse sammanställningar, listor och arkiv
• viss fakturahantering t.ex. konteringar
• uppdatera myndighetens webbplats och nyhetsbrev
• hjälpa till att korrekturläsa

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst 3 år som administrativ assistent
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Meriterande om du arbetat 1 år som assistent vid statlig myndighet

Dina personliga egenskaper:

Du som söker har en god initiativ och samarbetsförmåga samt en hög integritet. I en administrativ roll är du van att vara lösningsorienterad och engagerad. Du har inga problem att vara flexibel och anpassa dig efter vad som ska prioriteras under en arbetsdag.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
ca 50% Visstid

Publiceringsdatum
2017-10-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3760511

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: