Administrativ assistent med vana av offentlig sektor sökes

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du ett par års erfarenhet som administrativ assistent/administratör, varav minst 1 år inom offentlig sektor? Söker du nya utmaningar och är tillgänglig för start snarast? Välkommen att ansöka

Om uppdraget

Vår statliga kund har i uppgift att granska att befolkningen får vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. Till dem söker de nu en administrativ assistent för att avlasta GD stab. Uppdraget startar så snart som möjligt och pågår till och med den 27 september 2022. Omfattning är heltid 40h/veckan.

Publiceringsdatum
2022-02-04

Arbetsuppgifter
I uppdraget kommer du bland annat ge administrativt stöd till generaldirektören, staben och ledningsgruppen i form av bokningar, dokumentationshantering, utskick, kallelser och inbjudningar. Vidare hanterar du GD:s kalender inklusive samordning och förberedelser av möten, remisshantering och resebokningar. I arbetet ingår också koordinering och administration samt praktiska förberedelser av möten, konferenser och andra aktiviteter. Dessutom hantering av inkommande skrivelser och telefonsamtal från olika aktörer inklusive från allmänheten.

För rollen ser vi att du är strukturerad och van att arbeta med parallella arbetsuppgifter. Du trivs med ett flexibelt arbete i högt tempo där du är spindeln i nätet. Det är också viktigt att du är kommunikativ och kan arbeta självständigt.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent varav minst 1 år inom offentlig sektor
• Mycket goda kunskaper i MS Office
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2022-02-15.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofia Sundberg sofia.Sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se
08-84 53 00

Jobbnummer
6311189

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: