Administrativ assistent med teknisk kunskap

BemanningsPartner / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Samt CV-skrivning.Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se

För vår kunds räkning söker vi nu en driven och social  administrativ assistent som kommer att ha en roll som allt i allo på företaget och bistå den befintliga personalen med diverse arbetsuppgifter. Uppdraget handlar  till en början om ett sommarjobb som därefter kommer att övergå till en förlänging hos kund men med andra arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifterna innefattar allt från att ta emot inkommande samtal, kundkontakt, uträtta ärenden, administrativt arbete samt arbeta med in- och utcheckning.

Uppdraget gäller till en början en uthyrning hos kund under juni, juli och augusti månad. Därefter så finns goda möjligheter till en förlängning hos kund då arbetsuppgifterna kommer att övergå till att istället innefatta arbete på företagets reservdelsavdelning med skilda arbetsuppgifter. Arbetsrollen innebär också att löpande inspektera företagets fordon.

Placering är Helsingborg

Dina personliga egenskaper är viktiga till denna tjänst. Den vi söker ska vara en positiv och utåtriktad person med glimten i ögat som har ett driv och är alert. Det viktigt att du har ett starkt engagemang till att göra ditt bästa. Vidare ska du vara ansvarfull, organiserad och prestigelös. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och vana av problemlösning.

Kvalifikationer som krävs:

• Goda kunskaper i Office-paketet och gärna vana av fler program

• B-körkort är ett krav

• Behärska svenska språket flytande i tal och skrift och gärna goda kunskaper i engelska.

Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast.

Du är även välkommen på "Öppet Hus" varje onsdag mellan kl. 8.30-11.30 på vårt kontor på Furutorpsgatan 79

•  Heltid
• Dagtid

Publiceringsdatum
2014-05-07

Arbetstider och omfattning
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Venera Rinidoni, Konsultansvarig 042-400 70 03

Företag
BemanningsPartner

Adress
BemanningsPartner
Österlånggatan 15
11343 Kristianstad

Kontorsadress
Österlånggatan 15 29133 Kristianstad

Jobbnummer
1865223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BemanningsPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BemanningsPartner: