Administrativ assistent med teamledaransvar

Region Kronoberg, RGS regionservice / Butikssäljarjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Kronoberg, RGS regionservice i Växjö, Ljungby eller i hela Sverige

I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

Avdelningen intern kundservice tillhör verksamhetsområde Kundservice och logistik i Region Kronoberg. Avdelningen är regionens interna kundservicefunktion, den naturliga ingången till regionservice för hjälp med beställningar, information och frågor som rör intern service.

Placeringen för tjänsten är i Växjö men vi har även verksamhet i Ljungby. Vi är cirka 15 medarbetare på avdelningen.

Publiceringsdatum
2016-09-12

Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent arbetar du med att hjälpa kunder över disk, telefon, chat, mejl och via ärendehanteringssystem. Du kommer bland annat arbeta med handläggning av anställningspaket samt olika tekniska kortlösningar som till exempel e-tjänstekort.

Som teamledare blir du en central punkt i det dagliga operativa arbetet där du både planerar och hanterar inkommande volymer. Ditt arbete kommer bestå av informationsspridning för att säkerställa att teamet har den information och kunskap som krävs för att utföra arbetet. Du kommer även att hantera frågor kring den dagliga bemanningen vad gäller enklare schemaändringar vid till exempel sjukdom, flexledighet med mera. Att ansvara för statistikuppföljning kommer också att innefattas i rollen.

Kvalifikationer
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av kundservice via telefon eller försäljning/inköp och är van vid att använda dator och telefon som arbetsredskap. Vi värdesätter om du har tidigare erfarenhet av någon typ av ledarroll.

Du har en utbildning på minst gymnasienivå. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har goda kunskaper i Office-paketet. .

Som person är du serviceinriktad, är en duktig administratör som är van att organisera och strukturera ditt arbete. Du är även flexibel och har lätt för att samarbeta. Kunden bemöter du på ett professionellt och effektivt sätt och gör ditt bästa för att svara mot kundens behov.

ÖVRIGT
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Om du har frågor om registreringen av din ansökan, kontakta Offentliga jobbs telefonsupport på tel 0771-101029.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: snarast eller efter överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-25
Ange följande referens när du ansöker: RGS 23/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annika Elmgren, Avdelningschef 0470-58 20 21
Elin Nellmo, HR-specialist 0470-58 85 24

Företag
Region Kronoberg, RGS Regionservice

Adress
Region Kronoberg, RGS Regionservice
Nygatan 20
35188 VÄXJÖ

Kontorsadress
Nygatan 20 VÄXJÖ

Jobbnummer
3041169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Kronoberg, RGS regionservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Kronoberg, RGS regionservice: