Administrativ assistent med positiv inställning sökes till kund

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du en administrativ tjänst där du får arbeta löpande med varierande arbetsuppgifter och bistå med service? Har du också tidigare erfarenhet som administrativ assistent eller administratör? Då vill vi gärna att du ansöker till detta konsultuppdrag hos vår offentliga kund i Stockholm. Uppdraget startar den 15 december och kommer preliminärt pågå till den 31 mars 2018.

Dina arbetsuppgifter:

• Fakturahantering
• Bokning av resor
• Beställning av dator och systembehörighet till nyanställda
• Att vara sektionens webbredaktör på intranätet
• Att vara kontaktperson för utbildningar och sektionens årliga konferens
• Sammanställa veckorapporter och månatliga sektionsmöten
• Bistå löpande med service och administration kring pågående projekt och aktiviteter

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning och/eller yrkesutbildning
• Minst två (2) års erfarenhet av administration/assistentyrket
• Mycket god datorvana gällande Officeprogram och dokumenthanteringssystem

Dina personliga egenskaper:

Som person behöver du vara strukturerad och planera din tid för att hålla ihop mängden av arbetsuppgifter och även vara serviceinriktning och flexibilitet. Din förmåga att samverka med andra är stor och du är trygg i dig själv.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-11-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Lidén

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3804820

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: