Administrativ assistent med erfarenhet inom försäkring

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Sollentuna Energi är ett kommunalägt aktiebolag. Vi utvecklar, bygger och underhåller infrastruktur i Sollentuna för hållbara och säkra leveranser av el, fjärrvärme, tjänster via stadsnät, vatten och avfallshantering.

Publiceringsdatum
2016-02-02

Om tjänsten
Sollentuna Energi är inne i ett spännande skede där vi förnyar vår strategi, genomgår ett namnbyte och inleder arbetet med att förverkliga vår nya vision "Vi förenklar din vardag och gör Sollentuna mer hållbart". Som ett led i detta behöver affärsområde VA förstärka organisationen temporärt med en administrativ assistent.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och beräknas pågå ca 3 månader.

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten kommer du bland annat jobba med försäkringsärenden men också bistå i andra administrativa frågor där behov finns, vilket bland annat innebär följande

• Genomgång av pågående ärenden med avdelningens driftchef
• Sammanställning av samtliga försäkringsärenden inom VA
• Samla in dokumentation för respektive ärende
• Diarieföring av ärenden
• Övrig adminstration för avdelningen

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som administrativ assistent tror vi att du har följande bakgrund

• Gymnasiekompetens
• 2-3 års erfarenhet av administrativt arbete inom försäkringsbranschen
• Mycket goda kunskaper i Officeprogrammen
• Meriterande med erfarenhet av något diariesystem

Som person är du noggrann, strukturerad och en driven administratör. Du har förmågan att snabbt få en överblick över den aktuella situationen för att sedan prioritera och planera ditt arbete. Vidare har du ett öga för detaljer och ett bra siffersinne samt är bekväm i att vara ett administrativt stöd för din avdelning.

Är du intresserad av tjänsten som administrativ assistent, tveka inte att skicka din ansökan omgående! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: administrativ assistent, admininstratör, försäkringar

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/Start omgående och ca 3 månader

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-02
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Rönnberg, Rekryterare 08-586 22 731

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2648913

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: