Administrativ Assistent Med Erfarenhet Från Processutveckling

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-01-22

Dina arbetsuppgifter
Vår kund är en myndighet i Sverige som jobbar med hållbar och säker elförsörjning. Nu har de behov av en administrativ assistent, vars syfte är att avlasta teamet med den administrativa bördan samt få till en övergripande koordinering för de olika delprocesserna. Således efterfrågas erfarenheter från processutveckling. Dina arbetsdagar kommer att se olika ut, men kommer bland annat att innehålla administration, webuppdateringar, rapportframtagning, svara på inkommande ärenden, möteskallningar, sätter ihop mötesagendor, processutveckling, förbättringsarbete samt förvaltning av processen.

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Du kommer att vara placerad på kontoret i Sundbyberg. Under rådande omständigheter med Covid-19 följer vår kund Folkhälsomyndighetens rekommendationer kring hemmaarbete.

Kvalifikationer
• Du har teknisk och/eller ekonomisk eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
• Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
• Du har minst 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av att ha självständigt arbetat som administrativt stöd till processledare eller likvärdigt.
• Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word och Powerpoint.
• Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att jobba med processutveckling.
• Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att jobba med webbredaktörsuppgifter (intranät eller extern webbsida).
• Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att arbeta inom el/energibranschen.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen som administrativt stöd hos vår kund är det viktigt att du har en god förmåga att arbeta i grupp och har en fallenhet av administrativa uppgifter. Vidare arbetar du självständigt och målinriktad och har lätt för att skapa förtroende. Med tanke på att arbetsbelastningen kommer variera under uppdragets gång ser vi gärna att du är flexibel och anpassningsbar.

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start 2021-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2022-03-31 med option på förlängning om 1+1 år. Säkerhetsprövning av konsult krävs med anledning av att du kommer hantera hemliga uppgifter. Genomförande av registerkontroll beräknas ta ca 8 till 10 veckor från tilldelning av uppdrag. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 2021-01-29 kl. 12:00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3719".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters AB

Jobbnummer
5537049

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: