Administrativ Assistent / Global Assistant / Junior Administratö

Bravura / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Västerås, Eskilstuna, Enköping, Köping, Arboga eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-10-12

Företaget
Bravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vi har utsetts till Gasellföretag fem år i rad och vårt långsiktiga mål är att fortsätta vår expansiva tillväxt med bibehållen lönsamhet. Idag finns Bravura i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall, Jönköping och Linköping. På våra kontor arbetar drygt 140 medarbetare, men den största delen av våra anställda, idag cirka 600 konsulter, arbetar ute på uppdrag hos våra kunder.

Företaget sitter centralt i Västerås och är den branschledande aktören inom sitt område. Rollen är ett konsultuppdrag initialt satt till 30/6-19.


Dina arbetsuppgifter
Som Administrativ Assistent kommer du arbeta i en mycket omväxlande roll där du i huvudsak kommer assistera cheferna för produktion och Supply Chain men även stötta ett antal linjechefer och tjänstemän vid utrymme.

Dina arbetsuppgifter kommer kretsa runt mail och kalenderhantering, mötesbokning och protokollskrivning där du också kommer att hantera reseadministration, internkommunikation samt vara behjälplig vid ad hoc uppgifter och snabba puckar. Du kommer också få möjlighet att på plats ansvara för besökare, personalträffar och konferenser. Det är en roll där du kommer möjlighet att snabbt bygga ditt nätverk och relationer.
Mycket av arbetet kommer utföras i Officepaketet och du kommer få användning både för dina kunskaper i Svenska och Engelska.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenheter av administrativa arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Officepaketet (Word, Excel, Powerpoint)
• Erfarenhet av att arbeta i Outlook.
• Svenska & Engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen tror vi att du är en driven och strukturerad person som även har en god social kapacitet som återspeglas i din förmåga för god service och kunna ta egna initiatv. Vi tror också att du är presitgelös och inte ser någon arbetsuppgift som för liten eller betydelselös.

Övrig information:

Start: Efter överenskommelse
Plats: Västerås
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Karnstedt peter.karnstedt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1980

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4398432

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: