Administrativ assistent
SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
SW söker för kunds räkning en självgående och serviceminded administrativ assistent. Vår kund är en bank med kontor beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag under sex månader med syfte att förlängas.
Tjänstebeskrivning
I din roll som administrativ assistent kommer du att assistera ett flertal personer inom banken med administrativa arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära;
• Ansvar för tidrapportering
• Bearbetning av reseräkningar inför löneutbetalningar
• Assistera VD-sekreteraren med varierande administrativa arbetsuppgifter,
så som att förbereda presentationsmaterial.
• Övrigt förekommande kontorsgöromål
Bakgrund
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet inom administration samt erfarenheter från serviceyrken som inneburit kundkontakt. Detta med anledning av att du kommer att assistera och ge service till bankens anställda. Arbetet innebär att du har förmåga att ta egna initiativ, är noggrann och strukturerad samt tycker om att arbeta i ett högt tempo. Vidare att du är prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter. Självklart känner du ett stort engagemang att ge god service.
Du känner dig mycket bekväm med att använda engelska i tal och skrift. Har du någon erfarenhet inom HR, ses det som meriterande. Det är även meriterande om du tidigare har erfarenhet av affärssystemet Visma, dock inget krav.
Publiceringsdatum2014-06-01Övrig informationTjänsten som administrativ assistent är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Uppdragets start är från augusti och sex månader framåt. Kundens ambition är dock att förlänga konsultuppdraget löpande.
Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Bjerkman på telefon 08 - 407 55 52.
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnl.ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Bjerkman +46 08 407 55 52
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20 Box 7420
Jobbnummer 1894393
Observera att sista ansökningsdag har passerat.