Administrativ assistent
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.
Humana söker en assistent till våra Kund- och assistentansvariga i Stockholm. Vi söker dig som har känsla för service och viljan att utvecklas. Som KA-assistent kommer du arbeta nära våra Kund- och assistentansvariga och stötta dem i deras dagliga arbete.
Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att:
• Skriva annonser och arbeta i vårt rekryteringssystem
• Göra urval och intervjua kandidater
• Gå igenom intresseanmälningar och aktivt söka upp potentiella kandidater
• Hålla vår vikariepool uppdaterad och stötta kundansvariga i bemanningsfrågor
• Skriva anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter
• Ta emot besökare och leveranser till kontoret
• Gör beställningar till kontoret
• Arbeta administrativt i vårt tidrapporteringssystem
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med personaladministration och kundservice. Du får gärna ha tidigare arbetslivserfarenhet inom detta område alternativt vara examinerad personalvetare, beteendevetare eller liknande. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i olika affärs- och rekryteringssystem
Som person är du driven, strukturerad och ansvarsfull. Du tycker om när det händer mycket omkring dig och du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Det kommer periodvis att vara hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är flexibel, självständig och ser när du behöver hjälpa till.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.
Tjänsten är ett vikariat på minst ett år, med start maj eller enligt överenskommelse.
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Urval sker löpande, sista ansökningsdag är 2013-05-01.
Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.
Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress:
http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/Publiceringsdatum2013-04-08Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 1515059
Observera att sista ansökningsdag har passerat.