Administrativ assistant Beskrivning av arbetsuppgifter: Algeriets Ambassad i Sverige söker administativ assistant, gärna med algeriskt medborgarskap. Beskrivning av kvalifikationer: Du har akademisk utbildning (ekonomi/bokföring), har relevant arbetslivserfarenhet. Det är ett krav att du pratar och skriver franska, engelska och svenska utan problem. Du bör även ha god kunskaper i Office-programmen och Excel.
Kontaktperson för detta jobb Funktion: Administratör Namn: SEFOUANE Abou bakr Telefon: 08/679 91 30
Arbetstider och omfattning Visstidsanställning 6 månader eller längre Heltid vikariat för föräldraledighet
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2010-10-30 Enbart skriftligt. Skicka din ansökan skriven på franska eller engelska per e-post Ansökan kan skickas till e-postadress: embassy.algeria@telia.com
Företag Algeriets Ambassad
Adress Algeriets Ambassad Box 26027 10041 STOCKHOLM