Administrativ assistent!

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Söker du ett omväxlande administrationsjobb i ett företag i tillväxtfas? Här har du fingret i flera syltburkar och utrymme att styra över din egen utveckling, på ett kontor i centrala Göteborg. Välkommen med din ansökan!

Om rollen
En grundstenarna i den här rollen är hantera fakturor. Du ser till att de skickas, hamnar rätt samt följer upp om det skulle bli förseningar. Du svarar på fakturafrågor från kunder och håller ett öga på de inkommande fakturorna. Du tar även ett visst kontorsansvar, i detta ingår bland annat att boka resor och hotell samt att köpa in allt från datorer till kaffe. I förlängningen kommer du att kunna förbättra processer och rutiner, bland annat gällande fakturahanteringen. Du kommer att se till att system med bland annat kunder är uppdaterade samt ha kontakt med dina kollegor omkring ruljangsen på kontoret.

Publiceringsdatum
2024-02-19

Profil
Vi söker dig som trivs i en omväxlande roll. Dina veckor kommer ofta variera i innehåll, vi tror även att du är en person som är driven, tar egna initiativ och ser vad som behövs samt vilka processer som kan förbättras. Vidare är du flexibel och tar dig gärna an nya typer av uppgifter. Du anpassar dig lätt till förändrade omständigheter. Du har lätt för att kommunicera med olika typer av människor, både under och kollegor. Du är tydlig i ditt sätt och lägger vikt i att hålla en tydlig kommunikation i din yrkesroll!

Skallkrav
• Gymnasieutbildning, gärna inriktning ekonomi
• Flytande engelska och svenska, både tal och skrift
• Tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från liknande tjänster

Meriterande
• Tidigare tjänster inom administration, ekonomi, kontor
• Erfarenhet av arbete med Fortnox

Om företaget
Brand metrics grundades 2018 i Sverige och finns idag närvarande i ytterligare 8 länder, med kunder i 52 länder. De har utvecklat en teknisk plattform som möjliggör för deras kunder att mäta samt följa upp effekter av digital reklam på varumärkesnivå. De tillhandahåller även förslag för att tolka och påverka dessa resultat framåt. På kontoret arbetar du nära drygt 10 kollegor i olika yrkesroller, ni sitter centralt i Göteborg.

Om företaget
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex och hybrid
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_48899_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Agnes Warren
agnes.warren@framtiden.com

Jobbnummer
8480848

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: