Administrativ assistent
Randstad AB Randstad AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Randstad AB i Örebro,
Nacka,
Katrineholm,
Eskilstuna,
Flen eller i
hela Sverige Randstad behöver förstärka sitt team i Örebro med en administrativ assistent! Vill du vara med och utvecklas samt växa i ett internationellt framgångsrikt bemannings- och rekryteringsföretag?
Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent inom Randstad Inhouse Services kommer du att på plats ute hos kunden arbeta tillsammans med vår ansvariga konsultchef. Tjänsten innebär att du skall vara behjälplig med all administration kring våra konsulter, vilket kan innebära orderläggning, boka ut personal på uppdrag, tidrapportering och frånvarohantering. Du kommer även vara behjälplig med att söka efter personal och boka in för intervju samt vara delaktig i kundprojekt på plats.
I enlighet med Randstad Inhouse Services koncept bidrar du till att säkerställa en hög servicenivå mot såväl kund som konsult.
Utbildning /Erfarenhet
För att trivas som administrativ assistent hos oss är det viktigt att du har ett gott ordningssinne och ett stort personligt engagemang. Du är en problemlösare, trivs med sociala kontakter och är villig att bidra till Randstads framtida utveckling.
För tjänsten krävs att du har minst gymnasieexamen. Goda kunskaper inom data och engelska är ett krav. Tidigare erfarenhet från administrativt arbete är meriterande.
Kökort: B-körkort fordras
Publiceringsdatum2009-12-10Dina personliga egenskaperEftersom det är en tjänst med varierande arbetsuppgifter krävs det att du är målinriktad, strukturerad, flexibel i ditt tänk och arbetssätt. Som person är du självständig och får saker att hända. Vi värdesätter engagemang och lyhördhet vid kontakter med såväl kund som konsulter.
Tjänsten är deltid med varierande arbetstider som eventuellt kan kombineras med universitetsstudier.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Personalchef Agneta Löfgren, 08-693 94 00, mobil 0709-26 19 30 eller Commercial Manager Calle Wellenius, mobil 0704-18 40 20
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-12-23
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAgneta löfgren, +46 8-693 94 16, +46 709261930
FöretagRandstad AB Randstad AB
AdressRandstad AB Randstad AB
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 551237
Observera att sista ansökningsdag har passerat.