Administrativ assistent

Randstad AB Randstad AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Randstad AB i Örebro, Nacka, Katrineholm, Eskilstuna, Flen eller i hela Sverige

Randstad behöver förstärka sitt team i Örebro med en administrativ assistent! Vill du vara med och utvecklas samt växa i ett internationellt framgångsrikt bemannings- och rekryteringsföretag?
Arbetsuppgifter 
Som administrativ assistent inom Randstad Inhouse Services kommer du att på plats ute hos kunden arbeta tillsammans med vår ansvariga konsultchef. Tjänsten innebär att du skall vara behjälplig med all administration kring våra konsulter, vilket kan innebära orderläggning, boka ut personal på uppdrag, tidrapportering och frånvarohantering. Du kommer även vara behjälplig med att söka efter personal och boka in för intervju samt vara delaktig i kundprojekt på plats.
I enlighet med Randstad Inhouse Services koncept bidrar du till att säkerställa en hög servicenivå mot såväl kund som konsult.
Utbildning /Erfarenhet
För att trivas som administrativ assistent hos oss är det viktigt att du har ett gott ordningssinne och ett stort personligt engagemang. Du är en problemlösare, trivs med sociala kontakter och är villig att bidra till Randstads framtida utveckling.
För tjänsten krävs att du har minst gymnasieexamen. Goda kunskaper inom data och engelska är ett krav. Tidigare erfarenhet från administrativt arbete är meriterande.
Kökort: B-körkort fordras

Publiceringsdatum
2009-12-10

Dina personliga egenskaper
Eftersom det är en tjänst med varierande arbetsuppgifter krävs det att du är målinriktad, strukturerad, flexibel i ditt tänk och arbetssätt. Som person är du självständig och får saker att hända. Vi värdesätter engagemang och lyhördhet vid kontakter med såväl kund som konsulter.
Tjänsten är deltid med varierande arbetstider som eventuellt kan kombineras med universitetsstudier.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Personalchef Agneta Löfgren, 08-693 94 00, mobil 0709-26 19 30 eller Commercial Manager Calle Wellenius, mobil 0704-18 40 20
Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-23
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Agneta löfgren, +46 8-693 94 16, +46 709261930

Företag
Randstad AB Randstad AB

Adress
Randstad AB Randstad AB
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
551237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Randstad AB: