Administrativ assistent - sjukhusreceptionen på nya vuxenpsykiat
Kronobergs Läns Landsting / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kronobergs Läns Landsting i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".
Verksamhetsområde kundservice och logistik har till uppgift att tillhandahålla, utveckla och förvalta intern kundservice och logistiktjänster åt Region Kronoberg. Vi är idag cirka 90 medarbetare.
Avdelningen intern kundservice ingår i verksamhetsområdet kundservice och logistik.
Avdelningen är regionens interna kundservicefunktion, den naturliga ingången till regionservice för hjälp med beställningar, information och frågor som rör intern service. Vi ansvarar även för sjukhusreceptionen på Centrallasarettet i Växjö, på Ljungby lasarett samt från och med februari för sjukhusreceptionen på nya vuxenpsykiatrin på Sigfridsområdet i Växjö. Det är till sjukhusreceptionen på vuxenpsykiatrin som vi nu söker två nya medarbetare.
Vi är närmare 20 medarbetare på intern kundservice.
Publiceringsdatum2019-11-14ArbetsuppgifterSom administrativ assistent kommer dina arbetsuppgifter att vara dagligt förekommande uppgifter i sjukhusreceptionen samt inom funktionen intern kundservice med inriktning mot beställningar i våra interna beställningssystem.
Arbetsuppgifterna består av information, ankomstregistrering och betalning av patientbesök, både manuellt och via våra självbetjäningsterminaler, fakturering av patientavgifter samt efter-registreringar av besök. Du kommer att hantera alla typer av interna ärenden såsom anställningspaket, handlägga e-tjänstekort samt boka transporter för att nämna några. Handläggning sker via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Arbete med leverantörs- och kundreskontra samt en del ekonomisk ärendeutredning kommer också att ingå i tjänsten.
KvalifikationerDu som söker bör ha tidigare erfarenhet från receptionsarbete, kundservicearbete och ekonomiarbete. Du måste ha en god telefon- och datorvana med goda kunskaper i Office-paketet. Du måste ha erfarenhet av att arbeta i flera olika datasystem samt ha telefon som arbetsredskap.
Att du har förmågan att sätta kundens behov i centrum, vara serviceminded och sträva efter att ge kunden bästa möjliga bemötande ser vi som en självklarhet. Vi tror att du även är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och självständigt driva det framåt. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar samt en stundtals ojämn arbetsbelastning.
Du har som minst en teoretisk gymnasieutbildning eller annan utbildning som bedöms som likvärdig. Du ska behärska svenska språket i tal och skrift samt engelska i tal. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Stor vikt kommer att läggas vid att du har ett serviceinriktat förhållningssätt.
ÖVRIGT
Bifoga relevanta utbildningsbetyg/intyg.
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.
Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2020-01-27 .
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKronobergs Läns Landsting
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RGS 39/19".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kronobergs Läns Landsting (org.nr 232100-0065)
Arbetsplats Region Kronoberg, Regionservice
Jobbnummer 4956488
Observera att sista ansökningsdag har passerat.