Administrations- Och Försäljningsassistent
Aixam / Kontorsjobb / Malmö
2019-03-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrations- Och Försäljningsassistent" (publicerad 2019-05-21) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aixam i Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi är verksamma på den snabbväxande mopedbilsmarknaden.
Du kommer att arbeta i ett nytt bolag, som ingår i en större företagsgrupp med omkring 40 års erfarenhet inom bilindustrin. Det här är en perfekt tjänst om du tycker om kontors- och försäljningsadministration.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Skapa och registrera kundfakturor
- Kontrollera och registrera leverantörsfakturor
- Bevaka order
- Bevaka lagernivåer hos våra återförsäljare
- Rapportera till huvudkontoret (försäljning och försäljning per återförsäljare, lagernivå och lagernivå per återförsäljare, budget och kundfordringar)
- Inköp till kontoret samt ansvar för IT, telefoni etc.
- Ta emot inkommande samtal och e-post
- Skicka ut marknadsföringsmaterial
- Hålla hemsidan uppdaterad
- Allmänna kontorsgöromål
Tjänsten är på heltid med placering i Malmö/Lomma området. Du rapporterar till vår Export Direktör som är placerad på huvudkontoret i Frankrike.
Bakgrund och Personlighet
Du har en fullständig gymnasieutbildning och minst några års erfarenhet av arbete som administrativ assistent, kontorskoordinator eller försäljningsassistent. Har du kompletterat gymnasiestudierna med någon relevant KY-/YH-utbildning är det meriterande. Erfarenhet från B2B är ett krav och erfarenhet från bilindustrin är meriterande. Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat och hanterar MS Office utan svårighet. Erfarenhet av MS Dynamics NAV är meriterande liksom grundläggande kunskaper i HTML.
Som person är du service-minded, självgående, dedikerad och en lagspelare. Du tycker mycket om att supporta din omgivning och fungera som spindeln i nätet. Vidare har du mycket energi, god problemlösningsförmåga och lätt för att kommunicera.
Kontakt och ansökan
Är du intresserad och stämmer in på profilen skickar du in en personlig presentation och ditt CV där du tydligt beskriver dina erfarenheter och kompetenser inom ovanstående områden och varför du är intresserad av tjänsten. Har du några frågor beträffande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du mycket välkommen att kontakta Helena Heijmink på 070-554 03 42 eller
helena.heijmink@comcube.se alt. Helena Fransson på 070-554 05 04 på ComCube. Notera att vi arbetar med urvalet löpande! Du ansöker om tjänsten genom att bifoga din personliga presentation och ditt CV via denna länk:
https://comcube.varbi.com/se/what:job/jobID:256903/ Ansökningar tas endast emot via denna länk. Välkommen med din ansökan!
Aixam is a European leader on the quadricycle market. Founded over 40 years in the south east part of France. Aixam has gained the number one position by permanent innovation and product best meet to our customers need. Our market has evolved remarkably over the past few years. The emergence of digital tools has lead us to significantly adapt our business; but the local Aixam dealer remains the central element for the end customer thanks to its proximity and its understanding of the local economic context.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2019-03-08Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 2019/8
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Heijmink 0705540342
Helena Fransson 0705540504
FöretagAixam
AdressAixam
Stockholm
11122 Stockholm
KontorsadressStockholm
Jobbnummer 4657919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.