Administration Och Inköp - Jura Sweden AB
Jura Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jura Sweden AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige JURA Sweden AB söker erfaren administratör.
JURA är ett modernt och innovativt företag inom kaffebranschen och är det ledande varumärket inom premium segmentet för helautomatiska kaffemaskiner för hemmabruk, kontor och restaurang. JURA Sweden AB är ett dotterbolag till det schweiziska moderbolaget JURA Elektroapparate AG och ansvarar för all distribution, försäljning och service av sina produkter. För mer information besök oss på
www.jura.com .
Publiceringsdatum2016-06-09Om tjänstenSom administratör har du koordinerande ansvar för olika arbetsuppgifter och ansvarsområden. Det handlar ofta om att samordna och leda arbetsflöden samt deltar i grupparbete. Du förväntas vara effektiv och en god samordnare som utan att tveka tar sig an nya utmaningar i form av t.ex. olika interna eller externa projekt.
Trivs du bäst i en expansiv organisation där arbetet är varierat? Då är du rätt person vi söker.
ArbetsuppgifterDu kommer har ansvar för planering, koordinering och utförandet av administrativa uppgifter inom inköp, orderbearbetning och försäljning.
En del av uppgifterna är till exempel:
• Orderbearbetning, planering och koordination av in- och utleveranser
• Artikel och prishygien i affärssystemet
• Ta fram och bearbeta detalj planering/ inköpsförslag
• Hygien och vidareutveckling av affärssystemet (orderbearbetnings- och inköpsprogram)
Du förväntas ta dig an olika arbetsuppgifter efter behov.
Om dig
Som person är du organiserad och strukturerad, då du förväntas prioritera självständigt mellan arbetsuppgifterna och kommer hantera ett flertal ansvar parallellt. Vidare ser vi att du är lugn som person och att du är serviceminded med högt kundfokus. Du trivs med att arbeta självständigt, är ansvarstagande och kommer snabbt in i nya arbetsuppgifter. Vi ser även att du tar egna initiativ i arbetet, exempelvis genom att komma med idéer och förslag.
Du måste kunna se alla administrativa delmoment i ett större perspektiv. Du ska trivas bra i en dynamisk roll med varierade arbetsuppgifter och arbeta koordinerande tillsammans med dina kollegor.
VI SÖKER DIG SOM
Har lägst en eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten, förslagsvis inom admin, projekt eller ekonomi. Vidare har du minst 3 års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Efterfrågade specifika kompetenser:
Att kunna de vanliga Microsoft programmen (Word, Excel, Outlook) är en förutsättning för detta jobb. Erfarenhet av affärsprogrammet Microsoft Dynamics (Navision) är en fördel!
Flytande i både tal och skrift i svenska och engelska, eftersom du kommer använda dessa språk dagligen i arbetet i kommunikation med både interna och externa parter.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider
PLATS: Stockholm, Hammarby Sjöstad
Kontaktuppgifter för detta jobbKänner du att du är personen för tjänsten är du välkommen skicka din ansökan till
jobb@se.jura.com . Eventuella frågor kan ställas till Daniela Gustavsson, 08 - 46 26 -400/ -402 eller till ovan email-adress. Urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@se.jura.comFöretagJURA SWEDEN AB
AdressJURA SWEDEN AB
HAMMARBY KAJ 14
12030 STOCKHOLM
KontorsadressHAMMARBY KAJ 14
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4626400
Jobbnummer 2895341
Observera att sista ansökningsdag har passerat.