Administration Och Inköp - Jura Sweden AB

Jura Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jura Sweden AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

JURA Sweden AB söker erfaren administratör.

JURA är ett modernt och innovativt företag inom kaffebranschen och är det ledande varumärket inom premium segmentet för helautomatiska kaffemaskiner för hemmabruk, kontor och restaurang. JURA Sweden AB är ett dotterbolag till det schweiziska moderbolaget JURA Elektroapparate AG och ansvarar för all distribution, försäljning och service av sina produkter. För mer information besök oss på www.jura.com .

Publiceringsdatum
2016-06-09

Om tjänsten
Som administratör har du koordinerande ansvar för olika arbetsuppgifter och ansvarsområden. Det handlar ofta om att samordna och leda arbetsflöden samt deltar i grupparbete. Du förväntas vara effektiv och en god samordnare som utan att tveka tar sig an nya utmaningar i form av t.ex. olika interna eller externa projekt.
Trivs du bäst i en expansiv organisation där arbetet är varierat? Då är du rätt person vi söker.

Arbetsuppgifter
Du kommer har ansvar för planering, koordinering och utförandet av administrativa uppgifter inom inköp, orderbearbetning och försäljning.
En del av uppgifterna är till exempel:
• Orderbearbetning, planering och koordination av in- och utleveranser
• Artikel och prishygien i affärssystemet
• Ta fram och bearbeta detalj planering/ inköpsförslag
• Hygien och vidareutveckling av affärssystemet (orderbearbetnings- och inköpsprogram)
Du förväntas ta dig an olika arbetsuppgifter efter behov.

Om dig

Som person är du organiserad och strukturerad, då du förväntas prioritera självständigt mellan arbetsuppgifterna och kommer hantera ett flertal ansvar parallellt. Vidare ser vi att du är lugn som person och att du är serviceminded med högt kundfokus. Du trivs med att arbeta självständigt, är ansvarstagande och kommer snabbt in i nya arbetsuppgifter. Vi ser även att du tar egna initiativ i arbetet, exempelvis genom att komma med idéer och förslag.

Du måste kunna se alla administrativa delmoment i ett större perspektiv. Du ska trivas bra i en dynamisk roll med varierade arbetsuppgifter och arbeta koordinerande tillsammans med dina kollegor.

VI SÖKER DIG SOM
Har lägst en eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten, förslagsvis inom admin, projekt eller ekonomi. Vidare har du minst 3 års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.

Efterfrågade specifika kompetenser:
Att kunna de vanliga Microsoft programmen (Word, Excel, Outlook) är en förutsättning för detta jobb. Erfarenhet av affärsprogrammet Microsoft Dynamics (Navision) är en fördel!

Flytande i både tal och skrift i svenska och engelska, eftersom du kommer använda dessa språk dagligen i arbetet i kommunikation med både interna och externa parter.

START: Omgående

OMFATTNING: Heltid

UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider

PLATS: Stockholm, Hammarby Sjöstad

Kontaktuppgifter för detta jobb
Känner du att du är personen för tjänsten är du välkommen skicka din ansökan till jobb@se.jura.com . Eventuella frågor kan ställas till Daniela Gustavsson, 08 - 46 26 -400/ -402 eller till ovan email-adress. Urval sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@se.jura.com

Företag
JURA SWEDEN AB

Adress
JURA SWEDEN AB
HAMMARBY KAJ 14
12030 STOCKHOLM

Kontorsadress
HAMMARBY KAJ 14
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4626400

Jobbnummer
2895341

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jura Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jura Sweden AB: