Administration/ekonomi

Montico HR Partner AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Montico HR Partner AB

Kundföretaget
ATRON electronic GmbH utvecklar, producerar och förvaltar sedan mer än trettio år med stor framgång integrerade, kundanpassade system som kompletta lösningar för kollektivtrafik. Det är elektroniska betalningssystem, informationssystem och passagerarräkningssystem. ATRON har som självständig och oberoende satt såväl nationell som internationell standard för dessa system.

ATRON grundades 1980 och är privatägt. Företagets huvudkontor finns i Markt Schwaben, strax utanför München. Dessutom finns företaget representerat i flera länder i Europa. Antalet anställda är ca 200.

I Sverige har ATRON levererat eller kommer att leverara system i bl.a. Östergötland, Värmland, Örebro län, Västmanland, Dalarna, Uppsala län och Gävleborg. Nu fortsätter ATRON sin expansion genom att bilda ett svenskt bolag, ATRON Sweden AB, och öppnar kontor i Linköping.

Publiceringsdatum
2012-06-01

Dina arbetsuppgifter
Vi söker vi dig som vill arbeta med administration och vara en viktig kontaktpunkt för såväl våra kunder som de anställda på bolaget. Arbetsuppgifterna kommer också att innebära viss ekonomiadministration.
Du kommer att arbeta med oerhört varierande arbetsuppgifter med bl.a. planering och boka möten, skriva anteckningar och sammanställa dokument, fakturering, löneadministration och allmän service till kontoret.
Till att börja med är tjänsten på deltid.

Profil
Vi söker en företagsam administratör
Som person är du noggrann, självständig och flexibel. Du trivs med att ha mycket att göra och ser god service som en självklarhet. I ditt arbete är du drivande samtidigt som du är lyhörd och har en ödmjuk attityd.
Vi vill att du har lägst 3-årigt gymnasium samt har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Dina datakunskaper är självklart goda och uppdaterade, främst inom Officepaketet. Du behärskar det engelska och tyska språket väl i såväl tal som skrift.

Dina personliga egenskaper
• Hög service känsla (fixarmentalitet)
• Kundfokus
• Flexibel
• Stresstålig
• Noggrann och strukturerad
• Prestigelös
• Körkort B

Vårt företag
Monticokoncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 500 anställda och omsätter cirka 200 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och övriga kontor finns i Borås, Eksjö, Gislaved, Halmstad, Hässleholm, Jönköping, Karlskrona, Ljungby, Malmö, Mjölby, Nässjö, Oskarshamn, Vetlanda, Värnamo, Växjö och Ystad.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är 2012-06 15, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 1024
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carina Johansson, 011-500 10 52, carina.johansson@montico.se

Företag
Montico HR Partner AB

Adress
Montico HR Partner AB
BOX 416
57325 Tranås

Jobbnummer
1260439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: