Administration av hyresavtal inom Hyresgästsupport
serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.seTP Group är ett marknadsledande konsultföretag med specialistkompetens och bred erfarenhet för fastighetsbranschens alla aktörer.
Vi ger uppdragsgivaren ett aktivt och professionellt stöd från idé och analys till planering och genomförande.
Med 120 medarbetare i Stockholm, Norrköping, Göteborg, Malmö, Helsingfors, Tallinn och Linköping, genomför vi uppdrag för fastighetsägare, investerare och hyresgäster på mer än 250 orter.
Bolaget grundades 1988 , idag omsätter vi ca 150 miljoner och ägs av det danska konsultföretaget NIRAS.
Läs mer på
www.tpgroup.se och www.niras.dkInom vårt affärsområde för Hyresgästsupport fokuserar vi på frågor kring hyreslokaler och lokalhyresavtal. Bland våra kunder finns börsnoterade företag, banker, kedjeföretag, myndigheter, universitet, kommuner och landsting som alla från tid till annan måste hantera komplexa och omfattande lokalfrågor utanför sin egen kärnverksamhet och kompetens.
På vårt Stockholmskontor är vi ca 50 medarbetare varav 13 är verksamma inom Hyresgästsupport. Vi söker nu dig som vill arbeta med
Administration av hyresavtal inom Hyresgästsupport
Ditt uppdrag
Som avtalsadministratör har du många kontakter, både med kunder och internt. Rollen fyller en viktig och central funktion och ställer höga krav på servicekänsla, noggrannhet och ordningssinne, flexibilitet och förmåga att snabbt kunna hantera olika administrativa uppgifter.
Din arbetsuppgifter innefattar bl.a:
• Administration av hyresavtal i vårt kontraktssystem
• Tolkning och registrering av hyresavtal
• Kvartals-och årsrapportering av avtalsuppgifter
• Löpande uppdateringar i kontraktssystemet
• Sammanställning av nyckeltal och statistik
• Sammanställning av presentationsmaterial till våra projektledare
• Kundkontakter
Publiceringsdatum2008-10-23KvalifikationerVi söker dig som har gedigen erfarenhet av administrationsarbete och som kommit i kontakt med hyresavtal, exempelvis inom fastighetsbolag. Du är strukturerad och noggrann, har känsla för god service, och är van att arbeta självständigt. Vi värdesätter ett stort engagemang och intresse i din roll och ser gärna att du är säljinriktad och affärsmässig.
Tjänsten kräver mycket goda kunskaper i Officepaketet samt goda kunskaper i engelska.
Vi erbjuder dig
Inledningsvis är tjänsten på deltid, 50-75%, därefter är målet att den övergår till 100%. Under de första månaderna är du anställd hos serveOffice och uthyrd till TP Group, därefter blir du anställd direkt hos TP Group. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Vi erbjuder dig ett ansvarsfullt och självständigt arbete i ett expansivt och trevligt företag, beläget i ljusa, fräscha lokaler i Stockholm city. Hos TP Group har du företagshälsovård, träningsbidrag och möjlighet till flexibla arbetstider. Välkommen!
Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. För frågor kring tjänsten, välkommen att kontakta Iréne Lavesson, Rekryteringskonsult, 08-594 69 716.
Du ansöker via länken nedan samt bifogar CV och ett personligt brev.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningDeltid/Heltid/Tillsvidare
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-11-22
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktIréne Lavesson, 08-59469716
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
Jobbnummer 338639
Observera att sista ansökningsdag har passerat.