Adminassistent med ekonomikoll

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Nyköping, Flen, Norrköping, Söderköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Nyköping

Letar du efter ett brett uppdrag där du får nytta av din servicekänsla såväl som din förmåga att hålla många bollar i luften? Skulle du trivas i en stöttande roll där den ena dagen sällan är den andra lik? Kanske är det här tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2015-01-28

Beskrivning
Perido söker efter en administrativ assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, en myndighet som jobbar för att utveckla regionen med fokus på hållbar tillväxt och nöjda medborgare. Tjänsten är placerad på deras kontor i centrala Nyköping.

Här kommer du jobba i en variationsrik, rolig och utvecklande roll med mycket fokus på administration kombinerat med enklare ekonomiuppgifter. Bland annat kommer du att hålla koll på och uppdatera kalendarier, skriva dagordningar, administrera interna konferenser och möten, föra protokoll och i allmänhet fungera som ett administrativt stöd till kollegor och chefer. I rollen kommer du även hjälpa till med receptionen och ha mycket kontakt med besökare och andra nyfikna personer som ringer in till myndigheten för att få svar på olika frågor. Du som har kunskap inom ekonomiområdet kommer även få möjlighet att hjälpa till med daglig bokföring, faktureringsunderlag, bokföringsorder, med mera.

Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med medborgare och kollegor är det viktigt att du är social, utåtriktad och att du har en bra känsla för service. Du som passar allra bäst i det här uppdraget tycker dessutom att det är kul att skriva och att hålla på med siffror. Andra egenskaper som vi värderar är noggrannhet, flexibilitet, driv och samarbetsförmåga. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Word och PowerPoint (även gärna Excel)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Meriterande
• Mycket meriterande med erfarenhet av ekonomiadministrativa uppgifter

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillträde omgående. Uppdragstid till 29 maj (eventuellt fast anställning hos kund efter uppdragets slut).

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11393DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
11393DB

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 11393DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2146191

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: