Adecco söker omgående en ordermottagare

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi en ordermottagare till vår kund på centrala Hisingen

Publiceringsdatum
2010-11-18

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med kundservice och orderhantering av produkter inom klimatstyrning, främst inriktat mot aggregat. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är prissättning av kundordrar och inköpsordrar, utformande av offerter, godsspårning samt sammanställning av leveranser. Du kommer även att hantera fraktsedlar och kontrollera lagersaldo. I arbetet ingår mycket telefonkontakt med kunder och även intern kommunikation.
Tjänsten är på heltid med start omgående och varaktighet fram till 31 januari 2011. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning och så småningom övertag hos kund. Arbetstiderna är måndag till torsdag 8-17, samt fredagar 8-15. Viss mån av övertid kan komma att bli aktuellt.

Erfarenheter
Vi ser att du som söker har eftergymnasial utbildning, ett intresse för logistik samt trivs att ha datorn och telefonen som arbetsredskap. Vidare har du stor vana av kundkontakter, har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter inom orderhantering och besitter kunskaper i hur en orderhanteringsprocess ser ut. Kunskaper i SAP är meriterande men inte ett krav.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är ambitiös, framåt och initiativtagande. Du är även serviceminded, snabblärd och har en god förmåga att arbeta under hög arbetsbelastning. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att bli uthyrd till vårt kundföretag.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande det aktuella uppdraget och rekryteringsprocessen, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254500 (Växel)

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
781431

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: