Adecco söker omgående en hyresadministratör!

Adecco, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi omgående en hyresadministratör för ett uppdrag hos en av våra kunder i centrala Göteborg.
Uppdraget startar 1 juni och beräknas pågå till början av hösten 2010. För rätt person kan det finnas möjlighet till anställning hos vår kund efter det. Heltid måndag till fredag, 8 ? 17.

Publiceringsdatum
2010-05-21

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten är delad där ca 50 - 75 % av tiden läggs på hyresadministration. Kunden arbetar i systemet Strifast, och förekommande arbetsuppgifter är att skriva och granska hyreskontrakt, avisera hyror, hyreskrav, kontraktsfrågor och mediaavräkning.
Resten av tiden används till att avlasta och assistera övriga på avdelningen med enklare administration såsom fakturahantering, protokollföring, resebokning, konferenshantering etc.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter på ett fastighetsbolag. Du är en van hyresadministratör och du är väl insatt i de lagar och regler som gäller inom branschen.
Som person är du positiv, service minded och har ett strukturerat arbetssätt. Du är drivande, ifrågasättande och har en helhetssyn. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och uthyrd till vår kund. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor kontakta konsultchef Jakob Kejerud på telefon 031 ? 725 45 58.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
658105

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: