Adecco söker omgående en Executive Assistant

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Trollhättan, Uddevalla, Stenungsund, Alingsås, Kungälv eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi omgående en Executive Assistant till vårt kundföretag i Trollhättan

Publiceringsdatum
2011-01-12

Dina arbetsuppgifter
Vårt kundföretag inom fordonsindustrin behöver nu en Executive Assistant för ett vikariat till och med september 2012. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta planering och organisering av kalendrar, resebokningar och att föra mötesanteckningar. Vidare kommer du att genomföra informationssökning, sammanställa rapporter och presentationer samt vara ansvarig för uppdateringar på företagets webbsida. Du kommer även att genomföra ekonomiska uppföljningar i SAP R/3. Din roll kommer på sikt att inriktas mer mot marknadsadministration.

Erfarenheter
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du besitter mycket goda kunskaper i MS Office samt uttrycker dig obehindrat på engelska. Ett krav för tjänsten är att du tidigare har arbetat i SAP R/3. Har du goda kunskaper i ytterligare språk anses det meriterande.

Dina personliga egenskaper
Som person är du initiativtagande, flexibel och van att ta mycket ansvar. Vidare är du kommunikativ, välstrukturerad, har god organiseringsförmåga och hög integritet. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och uthyrd till vår kund. Vi erbjuder dig ett arbete i en tempofylld och stimulerande miljö där du får ta del av ett stort kontaktnät av människor från hela världen.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
819757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: