Adecco söker nu en sekreterare

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungälv eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi en sekreterare till vår kund Astra Zeneca i Mölndal

Publiceringsdatum
2010-12-08

Dina arbetsuppgifter
Som sekreterare kommer du att arbeta med mötes- och resebokningar, fakturahantering samt uppföljning och avstämning av ekonomirapporter. Du kommer även att genomföra inköp, följa upp beställningar samt ansvara för vår kunds konsultprocesser vilket innebär att du bl a gör konsultuppföljningar samt genomför beställningar för konsultverksamhetens räkning. I arbetsuppgifterna ingår även personaladministration samt ansvar för informationsflödet på avdelningen. Tjänsten som sekreterare är på heltid med start i mitten av januari, varaktighet tom 31 juli 2011.

Erfarenheter
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av arbete som administratör/sekreterare inom ett internationellt företag. Du har mycket goda kunskaper i Office-programmet och i engelska, såväl i tal som i skrift. Det är meriterande om du tidigare har arbetat på Astra Zeneca och är insatt i företagets interna system och rutiner.

Dina personliga egenskaper
Som person är du noggrann och strukturerad. Du är proaktiv och självständig i ditt arbete. Vidare har du hög känsla för service, skinn på näsan samt hög integritet. Vid anställning kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till Astra Zeneca. Som konsult hos oss på Adecco är du anställd i Adecco Sweden och får möjligheten att arbeta via olika uppdrag som matchar och ökar din kompetens.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Anna Eriksson på telefon 031 725 45 62
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
796136

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: