Adecco söker norsktalande kundservicemedarbetare

Adecco Sweden AB, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi en norsktalande kundservicemedarbetare vår uthyrningsverksamhet

Publiceringsdatum
2010-10-06

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att handla om att hantera inkommande order via telefon, mail, internet och ditt ansvarsområde kommer att vara mot den norska marknaden men du kommer även avlasta övriga medarbetare i gruppen vid behov. Därtill kommer dina arbetsuppgifter att handla om att utveckla och systematiskt underhålla orderhanteringssystemet, det vill säga uppdatera, rensa och ta fram förbättringsförslag samt ta fram rapporter och annan information. Du kommer även att fungera som en lokal kontakt för moderbolaget gällande interna systemfrågor. Arbetstiderna är måndag ? torsdag kl 07:45 ? 16.30 och fredag 07.45-15.00, lunch 45 minuter. Övertid kan förekomma vid arbetstoppar.

Erfarenheter
Krav är att du har erfarenhet av kundservice, kundkontakter och goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Meriterande är om du har norska som modersmål, god telefonvana och ett intresse för IT- system samt erfarenhet av arbete i AS 400. Dessutom är det meriterande om du tidigare arbetat i däckbranschen.

Dina personliga egenskaper
Då tjänsten innebär mycket kundkontakt söker vi dig som har en god kommunikativ förmåga och känsla för service. Du har en god samarbetsförmåga, är lyhörd, hjälpsam och flexibel. Vidare söker vi dig som är strukturerad, ordningsam och noggrann då du kommer att arbeta med utveckling av orderhanteringssystemet. Du är även proaktiv, initiativrik och ser möjligheter till förbättringar. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och uthyrd till vårt kundföretag för detta specifika uppdrag.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Anna Eriksson på telefon 031 725 45 62.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Therése Engström på telefon 031-725 45 09.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Göteborg
Götgatan 11
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031- 725 45 00

Jobbnummer
747576

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg: