Adecco söker medarbetare inom Customer Service
Adecco, Office & HR, Göteborg / Speditörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla speditörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Stenungsund,
Trollhättan eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi omgående en medarbetare inom Customer Service till ett längre uppdrag hos en av våra kunder inom fordonsindustrin.
Publiceringsdatum2010-06-10Dina arbetsuppgifterDen huvudsakliga arbetsuppgiften är att sköta de dagliga kundkontakterna med avseende på leveransfrågor samt att bedriva leveransbevakning av företagets artiklar. I detta ingår bland annat:
• att ta emot och bearbeta inkommen information rörande leveransbehov och förändringar
• att vid risk för leveransstörningar informera kund
• att optimera uttagskvantiteter samt uppdatera förpackningsinstruktioner
• att samordna information rörande extrafrakter och reklamationer
• att följa upp handlingsplaner med avseende på förbättrad leveransprecision
• att till säljare rapportera resultat mot mål
• att i samråd med säljare bearbeta forcastunderlag på löpande artiklar
• att ansvara för ett uppdaterat kund- och artikelregister
ErfarenheterVi söker dig som har erfarenhet av arbete med liknande uppgifter och som trivs med att hela tiden ha kunden i fokus. Du är van vid administration och att ha kundkontakt både via telefon och mail. Du har goda kunskaper i affärssystemet Movex och i Ms Office. Arbetsspråket är svenska och engelska. Tidigare erfarenhet från fordonsindustrin ses som mycket meriterande.
Dina personliga egenskaperSom person har du lätt för att planera, prioritera och strukturera ditt arbete. Vidare ser du dig som en ödmjuk och positiv lagspelare, som även har lite skinn på näsan. Du är serviceminded och du gillar att ta egna initiativ och arbeta proaktivt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Så ansöker duRekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget vänligen kontakta konsultchef
Jakob Kejerud på telefon 031-725 45 58.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 674188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.