Adecco söker inköpsassistent för kund i Uppsala!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Uppsala,
Sigtuna,
Enköping,
Upplands Väsby,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av rollen som inköpsassistent och söker nya utmaningar? Adecco har ett uppdrag som passar just dig hos vår kund inom mark- och VA-system!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som inköpsassistent kommer du att sköta inköp av handelsvaror i Sverige och från utlandet.
Du kommer att svara för det löpande administrativa arbetet på avdelningen, så som fakturakontering, inventering samt besvara frågor om leveranstider från säljavdelning.
Vidare kommer du även att var kontaktperson åt kundens fyra hamnar med tillhörande arbetsuppgifter.
Vem trivs här?
Om du har något års erfarenhet som frabriksinköpare/avropare och har mycket god datorvana kommer du att snabbt sätta dig in i rollen och arbetsuppgifterna! Du har tidigare arbetat i ordersystem, Jeeves är ett plus men inte ett krav. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Företaget har många internationella kunder, därför kommer dina kunskaper i engelska väl tillpass.
Är du en driven person med stort ordningssinne som älskar att ge service och att arbeta strukturerat och noggrant? I så fall kommer du att ha stora chanser till framgång i tjänsten!
Du har körkort och tillgång till egen bil.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå tom 15 oktober 2012. Tjänsten är på heltid. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån. Eller klicka på följande länk:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1490761Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-598 982 37.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-03-07Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1179457
Observera att sista ansökningsdag har passerat.