Adecco söker erfaren inköpsassistent för uppdrag

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en inköpsassistent till vår kund inom detaljhandeln i Stockholm!

Publiceringsdatum
2010-10-28

Arbetsuppgifter
Som inköpsassistent arbetar du främst i vår kunds inköpssystem VIS med order och artikelregistrering, repeatorder, tillköp och annulleringar. Som assistent arbetar med leverans bevakning, logistik frågor (med intern logistik avdelning), har kontakt med varuhus och våra kontor i Fjärran östern. Du arbetar även med provhantering, kvalitetstester m.m.

Erfarenheter
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och van att arbeta med flera uppgifter samtidigt. Vidare har du goda datakunskaper.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är noggrann när du arbetar och lär dig snabbt nya uppgifter. Vidare är du flexibel och anpassar dig fort efter rådande situation. Vidare har du god samarbetsförmåga och gillar att jobba i team.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget pågår under ca en månad och det kan eventuellt bli mer behov under våren 2011.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel. 08-598 982 37 alternativt sofia.wigzell@adecco.se .
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
764797

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: