Adecco söker en stresstålig administratör

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se

Publiceringsdatum
2011-01-26

Dina arbetsuppgifter
Förekommande arbetsuppgifter är uppföljning av sändningar och avvikelserapportering. I arbetet ingår mycket kontakt med leverantörer, kunder och i synnerhet transportörer. Ett dagligt inslag är att sköta administrativa uppgifter, tala i telefon och skicka e-post. Uppdraget är på heltid med start i mitten av mars, varaktighet i sex månader med möjlighet till övertag av kund. Arbetstider är 8-17 och eventuellt 12-20 var fjärde vecka (skiftgång).

Erfarenheter
Vi söker dig som har arbetserfarenhet från administration och som har mycket goda språkkunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt. Ett annat krav är mycket goda kunskaper i Excel. Meriterande är tidigare erfarenhet av spedition och kontakt med transportörer.

Dina personliga egenskaper
Som person är du lugn i stressade situationer och kan ha många bollar i luften. Du har lätt för att hitta enkla och snabba lösningar på problem som kan uppstå. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Här finns också möjlighet till övertag hos kund. Hos Adecco får du möjlighet att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens, du får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Karolina Cederberg på telefon 031 720 72 82.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Kristian Andersson på telefon 031 725 45 09.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509, kristian.andersson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
833074

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: