Adecco söker en servicekoordinator

Adecco, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Adecco söker en servicekoordinator
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi dig som vill jobba som servicekoordinator hos ett av våra kundföretag i Göteborg

Publiceringsdatum
2010-05-18

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på vårt kundföretag med att koordinera servicetekniker som är placerade runt om i Sverige. Själva arbetsuppgifterna är varierande och rollen är ganska komplex då man ska ta emot felanmälningar och larm från olika företag samt skicka ut servicetekniker till dessa.
Som servicekoordinator har man även ett nära samarbete med innesäljarna och är behjälplig med orderhantering, serviceavtal och testcertifieringar. Uppdraget är på heltid med start snarast och löpande framöver.

Erfarenheter
Vi söker dig som har stor vana av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter och dokumentation och som har intresse och/eller förståelse för teknik. Har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter är det mycket positivt. Vidare har du goda kunskaper i svenska språket, såväl i tal som i skrift och goda datakunskaper, som meriterande ses vana av Navision.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är en noggrann, lugn och stresstålig administratör. Du är van vid kundkontakt och är duktig på att kommunicera och dokumentera. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco men för rätt person finns goda möjligheter till övertag och fast anställning hos vårt kundföretag.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Anna Eriksson på telefon 031 725 45 62
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
653694

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: