Adecco söker en Säljkoordinator
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Adecco söker en Säljkoordinator
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi dig som vill arbeta som Säljkoordinator på ett längre uthyrningsuppdrag för ett av våra kundföretag i Göteborgsregionen
Publiceringsdatum2010-07-02Dina arbetsuppgifterSom Säljkoordinator/Produktare kommer du att stötta säljkåren med planeringsmaterial och teknisk support, arbeta med produktunderlag till marknadsavdelningen samt assistera specifika projekt. Vidare kommer du att arbeta med samordning av kundaktiviteter samt marknadsresearch med syfte att tillhandahålla uppdaterad information. Du kommer även att bevaka och administrera sortiment- och prislistor samt supportera i produkt- och utbildningsfrågor. Resor till Tyskland kommer att förekomma med syfte att få utbildning för att kunna introducera säljarna för bland annat nya produkter. I tjänsten ingår även att delta under mässor och konferenser.
ErfarenheterVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med säljstöd på företag inriktande mot teknisk försäljning samt har ett intresse för tekniska produkter. Du har erfarenhet av administrativt arbete och har mycket goda kunskaper och känner dig trygg med att arbeta i Excel. Koncernspråket är engelska, därav krävs mycket goda kunskaper i tal och skrift. Det är meriterande om du har säljerfarenhet.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är strukturerad och har en förmåga att skapa ordning. Du är lyhörd, initiativrik och arbetar självständigt. Vidare ser vi att du är en person med integritet och ?skinn på näsan? som gärna fattar egna beslut. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och för rätt person finns goda möjligheter till övertag och fast anställning hos vårt kundföretag.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Karolina Sandberg på telefon 031 720 72 82.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Therese Engström på telefon 031 720 45 09.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Nu söker vi dig som vill arbeta som Säljkoordinator på ett längre uthyrningsuppdrag för ett av våra
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-07-16
Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktTherése Engström, 0317204509,
therese.engstrom@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
41105 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0317254500
Jobbnummer 689590
Observera att sista ansökningsdag har passerat.