Adecco söker en registrator

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en registrator till uthyrningsuppdrag till en av våra kunder i Sundbyberg

Publiceringsdatum
2010-02-09

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir diarieföring, expediering och ge administrativ stöd till medarbetarna. Kategorisera ärenden i handläggningsprocess samt delta i utvecklingsarbetet med att skapa en mer IT baserad dokumenthantering och utforma framtidens registratorsroll i riktning mot en ärende och controllerfunktion. Du är ansvarig för avdelningens två närarkiv. Administrera ansökningsavgifter samt att expediera avdelningens utgående handlingar. Tillsammans med handläggare och jurister ska du sekretesspröva handlingar när dessa begärs utlämnade.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har lång erfarenhet av att jobba som registrator och goda kunskaper om offentlighetslagsstiftningen. Det är meriterande om du har genomgått ”Dokumenthantering för registratorer” vid Mittuniversitetet eller motsvarande kurser i elektronisk ärendehantering
Du är drivande, noggrann och arbetar självständigt. Har lätt för att samarbeta och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har mycket goda kunskaper i engelska, har god datorvana och ett intresse för modern ärende- och dokumenthantering.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco, och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag. Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=743682 .
För frågor kring tjänsten kan du kontakta Malin Bäckstrand på tel nr 08-598 983 24 och för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
583142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: