Adecco söker en ordermottagare/leveransbevakare
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi dig som vill arbeta som ordermottagare/kundtjänstmedarbetare
Publiceringsdatum2011-02-15Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta på vårt kundföretags försäljningskontor som är placerat i centrala Göteborg. Du kommer att arbeta i en mindre grupp med att ta emot order via telefon, mail och fax och registrera dem i SAP. Daglig kontakt med tillverkningen i Holland ingår, främst med kunder och i vissa fall med transportörer. Arbetsuppgifterna innehåller mycket bevakning och uppföljning av ärenden. Uppdraget börjar i mitten på mars och varar tom slutet av september. Arbetstid är vardagar 8 - 16.30 och grundtanken är att man ska arbeta hela sommaren. Det kan finnas möjlighet till en veckas ledighet.
ErfarenheterVana av SAP är ett krav och vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbete. Vidare har du goda kunskaper i Outlook, Ms Office och engelska i både tal och skrift. Att du tidigare har arbetat med telefon som arbetsredskap ser vi som en förutsättning.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är öppen, serviceinriktad och stresstålig. Du är självgående och har ett proaktivt arbetssätt samt stimuleras av att lösa problem. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Fakta om anställningen
Tjänsten som ordermottagare/leveransbevakare kommer att tillsättas i mitten av mars och därefter att pågå fram t.o.m. slutet av september 2011. Eventuellt kommer uppdraget även att bli förlängt. Du blir anställd som konsult på Adecco och får chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031 725 45 09.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktKristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 852001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.