Adecco söker en ordermottagare/leveransbevakare

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi dig som vill arbeta som ordermottagare/kundtjänstmedarbetare

Publiceringsdatum
2011-02-15

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på vårt kundföretags försäljningskontor som är placerat i centrala Göteborg. Du kommer att arbeta i en mindre grupp med att ta emot order via telefon, mail och fax och registrera dem i SAP. Daglig kontakt med tillverkningen i Holland ingår, främst med kunder och i vissa fall med transportörer. Arbetsuppgifterna innehåller mycket bevakning och uppföljning av ärenden. Uppdraget börjar i mitten på mars och varar tom slutet av september. Arbetstid är vardagar 8 - 16.30 och grundtanken är att man ska arbeta hela sommaren. Det kan finnas möjlighet till en veckas ledighet.

Erfarenheter
Vana av SAP är ett krav och vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbete. Vidare har du goda kunskaper i Outlook, Ms Office och engelska i både tal och skrift. Att du tidigare har arbetat med telefon som arbetsredskap ser vi som en förutsättning.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är öppen, serviceinriktad och stresstålig. Du är självgående och har ett proaktivt arbetssätt samt stimuleras av att lösa problem. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Fakta om anställningen
Tjänsten som ordermottagare/leveransbevakare kommer att tillsättas i mitten av mars och därefter att pågå fram t.o.m. slutet av september 2011. Eventuellt kommer uppdraget även att bli förlängt. Du blir anställd som konsult på Adecco och får chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031 725 45 09.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
852001

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: