Adecco söker en Leveransbevakare!

Adecco, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker Adecco en Leveransbevakare för ett uppdrag hos en av våra kunder i Göteborg!

Publiceringsdatum
2010-02-17

Dina arbetsuppgifter
Som leveransbevakare/materialplanerare kommer du att ansvara för planering, orderhantering och inköp av komponenter. Du har kontakt med både produktionen och leverantörer världen över. Du söker material för produktionen samt bistår innesäljsavdelningen. Vidare kommer du även att (tillsammans med marknadsavdelningen) arbeta med olika former av projekt.

Erfarenheter
Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav
Mycket goda kunskap i engelska i skrift och tal är ett krav.
Erfarenhet från inköp och/eller logistik är meriterande.
Erfarenhet av systemet IFS är meriterande.

Dina personliga egenskaper
Som person bör du vara ansvarstagande och prestigelös samt ha ”skinn på näsan” Viktigt är även att du är lättlärd och har förmågan att arbeta självgående. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.
Fakta om anställningen
Tjänsten som Leveransbevakare kommer att tillsättas 15 mars och därefter att pågå fram t.o.m. sommaren 2010. Eventuellt kommer uppdraget även att bli förlängt. Tjänsten avser heltid med sedvanliga arbetstider. Som konsult hos oss på Adecco är du tillsvidareanställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån alternativt via länen nedan:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=746508
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Jakob Kejerud på telefon 031 725 45 58
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-15

Kontakt
Jakob Kejerud, Konsultchef, 031 725 45 58
Helena Åhs, Rekryteringsansvarig, 031 725 45 38

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
589379

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: