Adecco söker en kontorist på halvtid !

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en allt i allo kontorist till vår uthyrningsverksamhet hos en av våra kunder i Solna i 50 % arbetstid mellan kl 07.00-11.00

Publiceringsdatum
2010-01-21

Arbetsuppgifter
Att ta hand om ett mindre kontor. Du sitter i receptionen, svarar på telefon, tar hand om posten, sköter nyckelhanteringen, byter backup-band varje dag och håller rent och snyggt i gemensamma utrymmen på kontoret. Inhandlar kaffe med tillbehör. Inköp och lagerkontroll av arbetskläder och kontorsmaterial ingår också i arbetet. Du ska vara kontaktperson mot datasupporten och även kontaktansvarig mot företagets städbolag, handhar mobiltelefoner och mobilabonnemang, upprättar och uppdaterar riskmaterialpärmar till containers ute på byggarbetsplatserna.
Vem söker vi?
Vi ser dig som en glad och positiv person som har skinn på näsan. Du har förmågan att vara kreativ och lösa all förekommande problem på ett kontor, t.ex. krånglande skrivare och kopiatorer.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Erfarenhet/Krav
Du har några års arbetslivserfarenhet, är duktig på engelska och svenska språket Du har god datorvana och behärskar Office-paket (word och excel)
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på halvtid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på lång sikt.
Fakta om anställningen
Tjänsten som kontorist ska tillsättas i början av februari och avser halvtid med sedvanliga kontorsarbetstider
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller via länk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=738327
För frågor kring om tjänsten kan du kontakta Hedvig Olsson på 08-598 98319, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-02-28

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
570697

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: