Adecco söker en dansktalande kundtjänstmedarbeta

Adecco, Office & HR, Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en dansktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund i Upplands Väsby
Kunden är ett välkänt företag inom hemelektronik. Företagsandan präglas av ett föränderligt klimat med högt tempo. Då det är en säljande organisation är service och ambition även något som representerar organisationen.

Publiceringsdatum
2010-04-16

Arbetsuppgifter
Som dansktalande kundtjänstmedarbetare kommer du att svara på kunders frågor kring priser, leveranser och lagerstatus. Du kommer även att hålla reda på forecast och registrera i SAP. Övriga förekommande uppgifter kan vara att medverka vid kundevent och planera försäljningen.
Vem söker vi?
Du talar flytande danska, svenska och engelska, samt har erfarenhet av SAP eller annat stort affärssystem. Dina kunskaper i Officepaketet är goda särskilt i Excel. Meriterande är om du tidigare jobbat med liknande uppgifter.
Som person är du glad, positiv och flexibel. Du trivs att arbeta i en servicegivande roll, är utåtriktad och social. Då du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team är det självklart att du har lätt för att samarbeta.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är minst 6 månader med möjlighet till förlänging.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller gå in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=763096
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchef Åsa Wilhelmsson på 08-598 98 645
För frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Elinor Eliasson på tel nr 08-598 982 13.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
627155

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: