Adecco söker en administratör inom kundtjänst

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Företagsförsäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi en kundtjänstmedarbetare med inriktning mot rättelser omgående

Publiceringsdatum
2011-02-18

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team, som har till huvuduppgift att göra rättelser och uppföljning i transportkedjor och dokument. Vidare kommer du ha en del administrativa uppgifter med datorn som arbetsredskap. Uppdraget är med start omgående på 80 % första månaden och kommer sedan att övergå till 100 % ett halvår framöver.

Erfarenheter
Du har tidigare arbetat med administrativa uppgifter och är van att arbeta med datorn som arbetsredskap. Därtill har du en slutförd gymnasieutbildning och uttrycker dig väl på engelska i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har en problemlösande attityd, ett siffersinne och är lösningsfokuserad. Då arbetet innebär vissa administrativa uppgifter söker vi dig som är snabb, noggrann och strukturerad. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Hos Adecco får du möjligheten till att knyta nya kontakter och skapa dig ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031-725 45 09.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
855207

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: