Adecco söker en administrationskoordinator

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco söker en Clinical Quality Framework Logistics koordinator
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi omgående dig som vill arbeta som koordinator inom Clinical Framework Logistic hos Astra Zeneca i Mölndal

Publiceringsdatum
2011-03-30

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i en utvecklingsgrupp som tillsammans har för avsikt att samarbeta med och stötta forskare inom läkemedelsbranschen i dokumentationsprocessen. I din roll kommer du att vara ett stöd till författaren i både Word och företagets andra elektroniska datasystem samt säkerställa och kvalitetsgranska att den angivna proceduren kring dokumentationen efterföljs. Vidare kommer du även att hjälpa andra användare att operera i dessa datasystem samt hålla i utbildningar inom Office-programmen Word och Excel. Uppdraget är med start i slutet på april, varaktighet ett år. Arbetstider är mån-fre, 08-17.

Erfarenheter
Du har stor erfarenhet av att arbeta i Office och i synnerhet Word och Excel, det är även önskvärt om du har MOUS-certifiering inom dessa program. Du har även stor kunskap och vana av att arbeta i olika datasystem samt har lätt för att lära dig nya. Att du talar och skriver engelska samt känner dig trygg med att arbeta i en internationell miljö ses som en förutsättning eftersom arbetet i stor utsträckning sker på engelska. Vi ser gärna att du tidigare arbetat i ett projektarbete och därmed förstår processen från dess början till slut.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är en stabil, trygg och öppen person som trivs i en internationell arbetsmiljö. Vidare har du en god förmåga att strukturera, organisera och arbeta proaktivt. Vidare bör du vara stresstålig och kunna hantera flera ärenden och individer samtidigt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag Astra Zeneca. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och söker därifrån.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031-725 45 09.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
890045

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: