Adecco söker en administrationskoordinator
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco söker en Clinical Quality Framework Logistics koordinator
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi omgående dig som vill arbeta som koordinator inom Clinical Framework Logistic hos Astra Zeneca i Mölndal
Publiceringsdatum2011-03-30Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i en utvecklingsgrupp som tillsammans har för avsikt att samarbeta med och stötta forskare inom läkemedelsbranschen i dokumentationsprocessen. I din roll kommer du att vara ett stöd till författaren i både Word och företagets andra elektroniska datasystem samt säkerställa och kvalitetsgranska att den angivna proceduren kring dokumentationen efterföljs. Vidare kommer du även att hjälpa andra användare att operera i dessa datasystem samt hålla i utbildningar inom Office-programmen Word och Excel. Uppdraget är med start i slutet på april, varaktighet ett år. Arbetstider är mån-fre, 08-17.
ErfarenheterDu har stor erfarenhet av att arbeta i Office och i synnerhet Word och Excel, det är även önskvärt om du har MOUS-certifiering inom dessa program. Du har även stor kunskap och vana av att arbeta i olika datasystem samt har lätt för att lära dig nya. Att du talar och skriver engelska samt känner dig trygg med att arbeta i en internationell miljö ses som en förutsättning eftersom arbetet i stor utsträckning sker på engelska. Vi ser gärna att du tidigare arbetat i ett projektarbete och därmed förstår processen från dess början till slut.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är en stabil, trygg och öppen person som trivs i en internationell arbetsmiljö. Vidare har du en god förmåga att strukturera, organisera och arbeta proaktivt. Vidare bör du vara stresstålig och kunna hantera flera ärenden och individer samtidigt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag Astra Zeneca. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och söker därifrån.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031-725 45 09.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktKristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 890045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.